Brev:
10 uger og ændret spisemønster
24. januar 2018
Alder:
2 mdr.
10 uger og ændret spisemønster
Hej Helen
Et lille spørgsmål om amning.
Min datter på 10 uger har den sidste uges tid ændret mønster i sin spisning.
Hun spiser meget fint koncentreret og længe ca 4 gange om natten men om dagen spiser hun ikke så meget. Vil ikke spise om morgenen nogle gange fra 5 til 10 og bliver derfor lagt til lur uden mælk . Så er hun sulten og spiser når hun vågner men vil igen ikke spise inden næste lur. Hun bliver meget sur når man tilbyder hende brystet og hun ikke er sulten.
Har prøvet forskellige ammestillinger - prøvet at gå ind i soveværelset mv men hun bliver meget sur. Hun er kun vågen ca halvanden time mellem murene så hun er nok ikke sulten men så vågner hun til gengæld allerede efter max en time og er meget sulten. Det bliver lidt en dårlig spiral synes jeg og ved ikke helt hvordan jeg på denne måde skal få samlet hendes søvn lidt når hun nægter at spise.
Med venlig hilsen
Stine og Anna