Brev:
Ammestop, hvordan? 12 måneder
5. september 2017
Alder:
12 mdr.
Ammestop, hvordan? 12 måneder
Kære Helen
Jeg har et spørgsmål vedr. ammestop.
Vores søn er nu blevet et år og spiser godt i løbet af dagen. Jeg ammer stadig, når han skal puttes kl 20:00 og ca. kl. 23:00. Jeg ammer en gang fra hvert bryst i døgnet. Han vågner mange gange om natten, så tror, at han er lidt forvirret over natamningen.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at stoppe med at amme, men hvordan gør jeg? Han er pt ved at blive kørt ind i vuggestue, så tænker, at jeg må vente til efterårsferien. Men stopper jeg fra den ene dag til den anden? Og bliver mine bryster så ikke helt spændte?
Kærlig hilsen
Anne