Brev:
Vil ikke tage flaske
11. juni 2017
Alder:
3 mdr.
Vil ikke tage flaske
Hej Helen.
Og tak for dine svar.
Vi øver som sagt hver dag med flasken, men hun vil bare ikke drikke af den. Vi har prøvet forskellige slags (Phillips avent og medela calma) og forskellige slags mme (NAN, Arla og Allomin), men hun vil ikke og ender med at blive godt sur/ked af det. Har du nogle fif?
En af grundene til jeg vil stoppe amningen ved 6 måneder er for at have muligheden for at tage ud en aften (bare engang imellem). Kan jo ud fra dine dagsplaner se at aften-tåren typisk er den sidste man fjerner. Så det ville være dejligt hvis far (bare engang imellem) har mulighed for at tage aften-tjansen. Ved godt det måske lyder lidt egoistisk, men har svært ved at tænke på at jeg ikke kan tage afsted bare 1 aften det næste lille år.
Hvis vi ikke får held med flasken (hvilket det desværre ikke tyder på lige nu) - kan man så bruge noget andet at putte med når hun når de 6 måneder (mælk af kop eller måske vælling - hvis hun da vil drikke det af flaske)...?
Tak på forhånd :-)