Brev:
Tilbyde samme bryst eller det andet
8. juni 2017
Alder:
3 mdr.
Tilbyde samme bryst eller det andet
Hej Helen.
Jeg er begyndt at tilbyde min datter brystet 2 gange under 1 amning. Dvs at vi holder en bøvse-pause/skifte-pause undervejs. Derefter tilbyder jeg det samme bryst igen - er det rigtigt eller burde jeg tilbyde det andet bryst?
Hun spiser ca. 5-10 min første gang inden pausen. Har tilbudt det samme bryst for at være sikker på at hun får fløden, men det gør hun måske allerede i første omgang?
Hilsen