Brev:
Udpumpet mælk
26. maj 2017
Alder:
3 mdr.
Udpumpet mælk
Hej Helen
Jeg har udpumpet mælk i fryseren, men er i tvivl om hvorvidt det skal kasseres.
Jeg har kun skoldet tingene som jeg har brugt til at pumpe det ud, og ikke kogt det i 5 minutter som jeg efterfølgende har fået at vide at jeg skal. Skal det så smides ud eller kan det bruges?
Er det okay at putte lidt eddike i vandet når jeg koger flasker/dele til brystpumpe? Jeg har fået at vide at det skulle hjælpe så der ikke sætter sig så meget kalk på tingene?
Med venlig hilsen
Christine