Brev:
Ammebrikker eller sutteflaske?
9. april 2017
Alder:
4 mdr.
Ammebrikker eller sutteflaske?
Hej Helen
Vi har stadig problemer med amningen og har haft en ammevejleder ude ved os. Hun fandt ud af min søn har en høj gane, og har derfor enormt svært ved at få rigtig fat og det er derfor han sluger meget luft og er urolig under amning.
Hun foreslog jeg prøvede med ammebrikker, men jeg synes simpelthen ikke det fungerer særlig godt, er der mon noget bestemt jeg skal være opmærksom på når de bruges?
Hvis det ikke fungerer kan jeg enten acceptere han ikke kan sutte rigtigt og fortsætte med problemerne vi har nu eller vælge og give ham flaske. Jeg vil så gerne få amningen til at fungere og er helt ulykkelig ved tanken om det måske ikke kan ske.
Hvis jeg ikke længere skal amme, ved du så om der er nogle sutteflasker der er bedre til børn med høj gane? Og ville jeg kunne malke ud og give flaske og så amme igen senere?
Hilsen en meget ulykkelig mor