Brev:
Udtrapning af amning :-)
9. januar 2017
Alder:
7 mdr.
Udtrapning af amning :-)
Hej Helen!
Min datter har fået sin første tand, det fejre hun ved at bide mig ved amning ;-) Det er begyndt at være så ofte, at jeg er helt spændt i kroppen ved amning og det som før var hyggeligt er så ubehageligt :-( Jeg har derfor besluttet at stoppe og vil derfor høre hvordan du tænker, jeg bedst kan komme ud af det...
Hendes rytme er:
Tidlig amning mellem 05-06 sover videre
Står op mellem 06.30-07.30
Havregrød med frugtmos kl 8.30-9.00 hvis ellers hun er sulten
Bliver lagt til første lur mellem 9.30-10 hun sover typisk 2-3 timer
Får grød med frugttopping ca. 30 min efter hun vågner
Amning mellem 14-15
Eftermiddagslur mellem 14.30-15.30 Sover 1-1 1/2 time
Aftensmad ca. 17.30
Bad 18.30-19.00
Puttes og ammes mellem 20-20.30
Sen aften amning mellem 23.30-01.00
Natteamning ca 03.00
Hun kunne indtil hun blev 6 mdr tag flaske med erstatning hvis jeg var ude, men har siden nægtet...
Glæder mig til at høre fra dig, god aften
Med venlig hilsen
C´s Mor