Brev:
Flaske og rytme
6. januar 2017
Alder:
2 mdr.
Flaske og rytme
Kære Helen.
Jeg har netop bestilt din bog om amning og flaske, men vil alligevel gerne lige til mit foregående brev tilføje:
Hvilken rytme med flaske vil du anbefale til vores søn? Han bliver snart 3 måneder. Vi køber brystpumpe i dag og vil forsøge at give ham min mælk - evt suppleret med MME, når/hvis jeg ikke har nok.
Og så har jeg et spørsgmål, som måske er lidt svært at besvare, og som bunder i, at jeg er rigtig ked at, at vi bliver nødt til at give ham flaske: hvor "slemt" er det at give flaske fremfor at amme selv? Vi prøve jo med min mælk, men hvis det bliver MME, hvor "slemt" er det så i det store billede?
TAK:)