Brev:
Omega 3 i modermælk
5. januar 2017
Alder:
0 mdr.
Omega 3 i modermælk
Goddag.
Jeg vil gerne høre, om det er muligt at tilføre fiskeolie-tilskud til modermælk købt via modermælkscentralen, hvis man er i tvivl om, det indeholder nok DHA?
Med venlig hilsen
Lena