Brev:
Udfasning af amning - 4 mdr.
18. december 2016
Alder:
4 mdr.
Udfasning af amning - 4 mdr.
Kære Helen
Tusind tak for dine kompetente og altid brugbare svar.
Lillebror er 4 1/2 måned nu, og jeg vil gerne udfase amningen. Det er der flere årsager til. Den primære er, at jeg sover meget lidt og virkelig trænger til aflastning og overskud til vores store pige.
Han er god til at tage flasken, og hvis han får to i streg, så sover han oven i købet lidt bedre om natten. Men så bliver mine bryster naturligvis meget spændte og ømme.
Jeg tænker at udfase over et par uger. Men hvordan gør jeg det bedst?
På forhånd mange tak.
Kærlig hilsen
Lillebrors mor