Brev:
Nedkøling af udpumpet modermælk
9. november 2016
Alder:
8 mdr.
Nedkøling af udpumpet modermælk
Hej Helen
For en gangs skyld bliver det helt kort fra mig;-)
Skal man lade udpumpet modermælk køle ned til stuetemperatur, før det sættes på køl eller fryses? Jeg kom til at tænke på, om det mon bliver surt af at komme direkte i en lukket pose og i køleskabet - ligesom madvarer?
Mange hilsner fra
Christina