Brev:
Bid under amning
4. februar 2015
Alder:
11 mdr.
Bid under amning
Kære Helen, dette spørgsmål kommer ud af lutter desperation.
Har efterhånden skrevet til dig et par gange ift gode råd om min piges søvn og nedtrapning af amning. Ville gerne gøre det gradvist, men nu har hun otte tænder. Og bider! Jeg puster i hende blidt i hovedet for at få hende til at stoppe. Nogle gange synes hun det er en sjov leg, on aftenen bliver hun bange og hysterisk.
Jeg tænker at tage konsekvensen ved at stoppe amning fuldstændig. Er det en mulighed og hvordan bør man gribe det an? Det er selvfølgelig mest når der er tænder på vej, men generelt har det gjort mig lidt nervøs og taget lidt hyggen og trygheden ud af den situation :(
På forhånd tak!
Hilsen mor til en dejlig datter