Brev:
Amning og p-piller - 8 mdr.
31. juli 2004
Alder:
8 mdr.
Amning og p-piller - 8 mdr.
Hej
Jeg er holdt op med at amme min datter, efter at være startet på p-piller igen. Jeg har pumpet lidt mælk ud af mine bryster, fordi de spændte pga. mælk. Det mælk der kommer ud er meget tyndt og har et grønligt skær - kan det have noget at gøre med de farvestoffer der er i min p-piller? Hvordan kan jeg nemmest få mine bryster til at holde op med at producere mælk?
På forhånd tak for hjælpen.
Venlig hilsen
Tina