Brev:
Mælkebehov, bider i brystvorte samt tænder
27. februar 2009
Alder:
8 mdr.
Mælkebehov, bider i brystvorte samt tænder
Hej Helen.
Tak for dit forrige svar.
Jeg er nu stoppet med at amme efter morgenmaden uden problemer, og satser på at stoppe med at amme efter frokosten om 2-3 uger, hvis Valdemar er med på den;)
Min plan er at jeg vil blive ved med at amme til han er ca 1 år og skal begynde i institution.
Men nu hvor jeg er begyndt kun at amme 3-4 gange om dagen, skal jeg så give ham sødmælk til et af måltiderne for at få dækket hans mælkebehov, eller hvordan er det lige med det??
Han er nu blevet så stor og han er en rigtig bølle. Han er bevidst begyndt med lige, at bide gummerne sammen om brystvorten og trække hovedet tilbage når han er færdig med at "spise" hos mig. Det gør hammer nas, så hvordan får jeg "lært" ham at det må han ikke?
Valdemar har endnu ingen tænder (dejligt i forhold til ovenstående;) men hvornår ser man at børn senest får tænder?? Håber du forstår mit spørgsmål:)
Venlig hilsen Maibrit