Brev:
Vil KUN ammes - 8 mdr.
7. september 2007
Alder:
8 mdr.
Vil KUN ammes - 8 mdr.
Hej Helen
Som det fremår af overskriften så er det på høje tid at Theo begynder at spise mad. Jeg har siden han var 6 måneder forsøgt at vænne ham til at spise - det er efterhånden blevet en daglig kamp og vi er godt frustrerede over vores stædige baby.
Theo bliver ikke ammet ml. kl. 23 - 6 og det klarer han fint. Theo har aldrig ville tage hverken sut eller sutteflaske. Jeg har fået ham undersøgt af en baby/børne tandlæge og Theos mund er som den skal være. Vi har forsøgt os med stort set alle de former for grød og baby mad der findes på markedet samt tilbudt ham vores egen mad både blendet og hel.
Vi har en stor dreng på snart fire som aldrig har haft problemer med at spise og som også tilbyder sin hjælp med at få Theo til at blive interesseret i at spise. Jeg ammer Theo hver 3 - 4 time og har prøvet at strække det til hver 5 - 6 time, men så er den unge mand så opløst af gråd at det slet ikke kan lykkes at få ham til at spise af min finger, ske eller selv sidde med det.
Vi har i løbet af de sidste to måneder taget to gange een uge hvor vi har fredet ham fra mad introduktion - dette havde ingen effekt. Vi er desperate og trænger i den grad til guidning.
Ser frem til at høre fra dig.
Med venlig hilsen Sif