Brev:
Madplan 6 måneder
27. september 2006
Alder:
6 mdr.
Madplan 6 måneder
Hej Helen
Jeg har en datter på 6 mdr. som indtil nu er ammet fuldt. Har jeg den sidste måned givet risgrød om formiddagen og her de sidste par uger mos om aftenen af kartoffel/gulerod ofte med lidt rismel i. Det er gået fint, dog er hun ikke super begejstret for grøntsagsmosen, men det kommer vel.
Jeg skal starte arbejde næste uge hvorefter min mand har barsel. Jeg kunne godt tænke mig, hvis du kunne give et eksempel på, hvordan en plan for dagen kan se ud når han skal passe hende. Nogle dage er jeg hjemme kl. 19 og kan derfor kun amme når hun vågner og inden hun puttes i seng kl. 20.
Hvor meget mælk skal hun have ved siden af grøden, hvis hun også får flaske i løbet af dagen. Hun er ikke så god til at drikke af kop, men hvis vi giver flaske sammen med grøden, vil hun klart helst det.
Hvornår må man bruge sødmælk i grød osv i stedet for mme.?
Med venlig hilsen
Birgit