Brev:
Modermælkserstatning og tilskudsblanding
5. juni 2023
Alder:
5 mdr.
Modermælkserstatning og tilskudsblanding
Hej Helen
Jeg er ved en fejl komme til at købe NAN pro 2 i stedet for NAN pro 1. Min søn er 5 måneder gammel, og han er godt igang med skemaden, han får grød til frokost og grønsagsmos om aftenen, og hans mave fungere fint.
Er der noget i vejen for, at jeg giver ham NAN pro 2 nu eller er det vigtigt, at jeg venter til han bliver 6 måneder? Når han allerede får både grød og mos, så kan han måske godt få tilskudsblandingen, fordi det jo er tilskud til skemaden, selvom han ikke helt er 6 måneder endnu?
Eller hvad siger du?
Tak,
Signe