Brev:
Sidde i højstol med eller uden støtte
15. april 2021
Alder:
8 mdr.
Sidde i højstol med eller uden støtte
Hej Helen
En kort spørgsmål, hvornår må baby sidde uden støtte i sin højstol når der spises? Altså uden tæppe eller lign til at støtte op omkring.
Vores piger er nu blevet 8md, og de sidder i en Nomi med et tæppe i ryggen. De kan ikke sidde selv endnu, men kan jo godt sidde med lidt støtte. Skal de forsat have støtte med tæppe i ryggen når de sidder i højstolen, eller hvornår anbefales det at de kan sidde frit uden ryg-tæppe-støtte?
Med venlig hilsen
Nora & Ellas forældre