Brev:
Rejer - 7 mdr.
18. januar 2021
Alder:
7 mdr.
Rejer - 7 mdr.
Hej Helen.
Må baby på 7 mdr få rejer? Og hvordan skal de tilberedes, kan det f.eks godt bare være rejer i lage skåret ud i hapser?
Med venlig hilsen
Sofie