Brev:
Sko til små fødder
20. maj 2020
Alder:
15 mdr.
Sko til små fødder
Hej igen Helen,
Jeg har vist en del spørgsmål for tiden, så nu kommer endnu et brev.
Min datter har lige taget modet til sig med de første skridt for et par uger siden. Hun motorisk stærk og har mange kræfter, men er lidt forsigtig.
Min opfatning er at de bløde børnefødder har bedst af at undgå sko så længe som muligt og at de egentlig ikke behøver at få sko på før de kan gå. Til nu har hun derfor bare fået vandtætte "sokker" på når hun har været i vuggestuen. Som nævnt i mit første brev er de jo meget udendørs pga. tiderne, og pædagogerne har derfor for nyligt spurgt til om vi har et par rigtige sko til hende, da hun nu giver tegn til at hun gerne vil op og gå mens hun holder i deres hånd.
Er der nogle sko der er bedre end andre når hun nu kun lige er begyndt på sine første skridt? Hvordan sørger jeg bedst for at "passe på" hendes fødders udvikling?:)
Hilsen