Brev:
Hvor meget skal man tumle?
23. marts 2020
Alder:
12 mdr.
Hvor meget skal man tumle?
Hej Helen
Vi er i tvivl om hvornår mængden af tumling er nok. Du plejer at være dejlig konkret, så der ikke er noget at tage fejl af.
Er det for eksempel nok at tumle en lille smule jævnt fordelt over dagen, fx. 5 snurreture hver vej 3 gange om dagen, nogle ture med hovedet ned af fx 5 gange om dagen, 3-4 koldbøtter 3 gange om dagen, 5 svingture op og ned 2 gange om dagen?
Eller skal man nærmest tumle med ham fra morgen til aften, på nær når man synger og læser bøger og spiser?
Hilsen
M