Brev:
Sover ikke længere
15. januar 2020
Alder:
8 mdr.
Sover ikke længere
Hej igen.
Et andet spørgsmål.. :)
Min baby sov de første 5 måneder af sit liv nærmest igennem om natten. Det er dog gået stødt ned ad bakke siden, med flere og flere opvågninger og amninger (vi sover sammen), og nu synes jeg nærmest ikke min søvn er eksisterende længere.
Det startede med at han begyndte at vække sig selv, med nyerhvervede fysiske skills, som han så også gjorde i søvne, men nu ved jeg snart ikke...
Han sover fint 2x halvanden time i løbet af dagen og er ellers mega glad og nysgerrig. ...
...
Da han var mindre og vågnede om natten eller tidligt på morgenen ville han selvfølgelig gerne spise, men gjorde ikke sådan væsen af sig med gråd og meget lyd. Det gør han nu. Men han virker mere forvirret eller forstyrret end sulten, selvom han gerne finder trøst ved brystet.
Hvad i alverden handler det om? I starten tænkte jeg, at det nok var en fase, men nu har den fase altså været lige lovligt lang synes jeg.
What to do? Kan han have ondt, selvom der intet er at spore i dagtimerne?
Med venlig hilsen
Sarah