Brev:
Vores datter er i den grad blevet to år
17. november 2019
Alder:
2 år, 4 mdr.
Vores datter er i den grad blevet to år
Hej Helen.
Vores datter har altid været en meget sød pige der har gjort hvad hun er blevet bedt om, men pludselig har fanden taget ved hende, og især overfor mig (ikke så slemt med far, men absolut også ved ham) kan hun kigge på mig når jeg Beder hende holde op med noget, og så bevidst gøre det igen og igen.
Vi har forsøgt at skælde ud, sende hende på værelset efter at fortælle hende det bliver konsekvensen hvis hun hør det igen, forklare hvorfor hun ikke må det, og INTET virker...?
Hvordan i alverden kan jeg trænge igennem til hende? Det kan være alt fra at spise pænt, til at børste tænder der kan give problemer...
Hun har fået en lillebror for 8 mdr siden, men der har endnu ikke været problemer imellem dem, og hun elsker ham højt, og vi er meget bevidste om ikke at udelukke hende på bekostning af ham, så formoder ikke det er defor, men er i tvivl...
Er det bare en fase fordi hun er gået ind i “the terrible two’s”? Eller kan vi hjælpe hende igennem bedre end vi gør... føler mig pludselig fuldstændig utilstrækkelig hvor jeg før at følt, at jeg egentlig havde helt godt fat i den lange ende - men det gør mig virkelig ked af det, at jeg pludselig ikke går en dag uden at skulle være efter hende...
Hjælp!
Med venlig hilsen
Lene