Brev:
Uro tidlig morgen
11. september 2019
Alder:
3 mdr.
Uro tidlig morgen
Hej Helen
Vores datter plejer at sove tungt og godt fra 22-4 og igen fra 4-8. Men her på det sidste har det ændret sig til 22-2.30, 2.30-6, 6-8. Når hun vågner får hun mad.
Sagen er sådan set ikke at det har ændret sig, men at hun er meget urolig fra 6-8. Jeg kan læse rundt omkring at det er typisk for hendes alder. Men mit spørgsmål går på hvorfor hun er så urolig i de tidlige timer og om vi kan gøre noget ved det?
Hun er ikke vågen, men sover enormt uroligt og vi sover ikke selv meget i de timer.
Hilsen
En mor