Brev:
Hikke efter flaske
22. august 2019
Alder:
0 mdr.
Hikke efter flaske
Hej Helen,
Vores søn på 6 dage får flaske, og tager den rigtig flot. Dog har han en hikke tur på 5/10 minutter, efter stort set hver flaske, selvom han bliver bøvset af undervejs.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Med venligt hilsen
Forældre til flaskebarn