Brev:
Vil ikke putte andre steder end barnevogn
11. august 2019
Alder:
6 mdr.
Vil ikke putte andre steder end barnevogn
Hej Helen
Min søn på 6 måneder er umulig at få til at sove andre steder end i barnevognen og det er temmelig upraktisk når det lyner/tordner, ved feber, møgvejr eller generelt hvis vi er på tur
Har prøvet at give mig en “sove” flaske i sengen men så brokker han sig bagefter indtil han kommer ud
Om aftenen vil han gerne puttes i sengen - heldigvis! :)
Kan heller ikke få lov at putte med ham, indtil han var 3-4 mdr kunne jeg få ham til at slappe af i mine arme eller ved at ligge med ham, nu går han i flitsbue hvis jeg prøver at vugge ham i mine arme eller slappe af med ham. Kan man gøre noget for at få ham til det igen?
Han sover på eget værelse, men førhen kom han med ind til os ved en 4 tiden når han fik flaske og faldt så i søvn ved siden af mig. Men set gider han heller ikke mere
Og hvordan kan man gøre så han ikke kun sove i vognen i løbet af dagen?
Hører og ser så mange hvor deres baby bare går kold i sofaen eller i deres arme
Hilsen
Mor til T