Vil ikke putte andre steder end barnevogn

11. august 2019

Kategori:
Alder:
6 mdr.

Vil ikke putte andre steder end barnevogn

Hej Helen

Min søn på 6 måneder er umulig at få til at sove andre steder end i barnevognen og det er temmelig upraktisk når det lyner/tordner, ved feber, møgvejr eller generelt hvis vi er på tur

Har prøvet at give mig en “sove” flaske i sengen men så brokker han sig bagefter indtil han kommer ud

Om aftenen vil han gerne puttes i sengen - heldigvis! :)

Kan heller ikke få lov at putte med ham, indtil han var 3-4 mdr kunne jeg få ham til at slappe af i mine arme eller ved at ...

Annonce

... ligge med ham, nu går han i flitsbue hvis jeg prøver at vugge ham i mine arme eller slappe af med ham. Kan man gøre noget for at få ham til det igen?

Han sover på eget værelse, men førhen kom han med ind til os ved en 4 tiden når han fik flaske og faldt så i søvn ved siden af mig. Men set gider han heller ikke mere

Og hvordan kan man gøre så han ikke kun sove i vognen i løbet af dagen?
Hører og ser så mange hvor deres baby bare går kold i sofaen eller i deres arme

Hilsen
Mor til T

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Min pige vil ikke spise

Hej Helen! Så er det blevet min tur til at skrive til dig:) Min pige, som...

Yoghurt produkter til baby

Kære Helen Vi er flere i mødregruppen, som er meget glade for de forskellige...

At sove igennem

Hej Helen Min søn er nu blevet 6 måneder og jeg tænker, at det derfor er...

5.5 måned og mangler appetit

Hej Helen. Jeg skriver til dig, fordi jeg er bekymret for min søns appetit....

Lære at drikke vand

Hej Helen. Jeg har en søn på 5½ måned, som er begyndt med skemad. Han får...

Annonce

Viden om børn:

Vaccination

De danske sundhedsmyndigheder anbefaler følgende vaccinationer:

- 3 mdr.: Difteri-tetanus-kighoste-polio-Hib 1 og PCV7-1

- 5 mdr.: Difteri-tetanus-kighoste-polio-Hib 2 og PCV7-2

- 12 mdr.: Difteri-tetanus-kighoste-polio-Hib 3 og PCV7-3

- 15 mdr.: MFR 1

- 4 år: MFR 2 (pr. 1. april 2008)

- 5 år: Difteri-tetanus-kighoste-polio revaccination

- 12 år: MFR 2 og til piger HPV 1, 2 og 3

Læs mere i Babylex

Reservebedste

En reservebedste er en ældre person, der gerne vil hjælpe småbørnsfamilier med at passe børnene, når de er syge, har brug for at blive hentet tidligt eller skal passes en dag, hvor forældrene skal i byen.

I nogle kommuner kan man søge om en reservebedste, hvis man er enlig og ikke har mulighed for at trække på sit netværk, men det er også muligt at søge en reservebedste privat.

Det kan være en rigtig god idé at have en reservebedste (M/K), som kan hjælpe i...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens babydagbog som er en praktisk og lækker kalender smækfyldt med konkret information og gode idéer.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen,

Tusind tak for dine lange svar, du er så dejlig fornuftig :) Jeg er glad for at læse, at du i det store og hele kan understøtte det, vi i forvejen har gjort.

Tak skal du have for dine svar

Venlig hilsen, mor til Sofia 8 måneder