Brev:
Suttetræning
24. juni 2019
Alder:
6 mdr.
Suttetræning
Hej Helen,
Har du nogle tips til, hvordan man lærer en baby på 6,5 måneder at bruge sut? Hvad gør man helt konkret?
Vi har prøvet forskellige typer og hun virker ok glad for avents flade sutter, men hun tygger mere end hun sutter, og det virker om om hun tager dem over i den ene side af munden.
Hilsen
en mor der ikke har knækket sutte-koden