Brev:
Baby ked af det hele tiden
11. juni 2019
Alder:
8 mdr.
Baby ked af det hele tiden
Hej Helen
Jeg skriver til dig igen, fordi min søn bare er så ulykkelig hele tiden og hungrer efter at være hos mig eller sin far.
Han sover uroligt og vil faktisk bare ingenting. Der er ikke rigtig noget, der gør ham glad. Selv når han er hos mig eller far, så er han ked af det.
Han er 37 uger. Kan det være et tigerspring? Og i så fald, så ved jeg virkelig ikke hvordan jeg skal hjælpe ham igennem det? Jeg synes virkelig, at jeg har prøvet at vise omsorg.
Han kravler ikke, men kommer frem ved at hive sig frem i armene og nøj hvor det går stærkt. Han rejser sig op ad ting. Det gør jo desværre at han nogle gange slår sig en smule. Vi har fjernet alt, der kan vælte osv,. Der er nærmest ikke andet tilbage end møblerne, og dem kan vi jo ikke rigtig fjerne. Jeg har overvejet at købe et gitter og lukke noget af huset af, men synes måske også det virker lidt voldsomt? Kravlegården kan bruges en gang i mellem, men der kan han jo ikke bevæge sig så meget.
Det er 110% power eller at sove. Han kan overhovedet ikke slappe af i kroppen - medmindre han sover.
Jeg har ingen idé om, hvordan jeg skal hjælpe ham igennem alt det her, der sker, så han ikke er så ked af det?
Jeg føler mig virkelig presset og det gør mig virkelig ked af det, for det får mig til at føle mig som en dårlig mor.
Med venlig hilsen
Williams mor