Baby ked af det hele tiden

11. juni 2019

Kategori:
Alder:
8 mdr.

Baby ked af det hele tiden

Hej Helen

Jeg skriver til dig igen, fordi min søn bare er så ulykkelig hele tiden og hungrer efter at være hos mig eller sin far.

Han sover uroligt og vil faktisk bare ingenting. Der er ikke rigtig noget, der gør ham glad. Selv når han er hos mig eller far, så er han ked af det.

Han er 37 uger. Kan det være et tigerspring? Og i så fald, så ved jeg virkelig ikke hvordan jeg skal hjælpe ham igennem det? Jeg synes virkelig, at jeg har prøvet at vise omsorg.

Han kravler ikke, men kommer frem ved at hive sig frem i armene og nøj hvor det går stærkt. Han rejser sig op ad ting. Det gør jo desværre at han nogle gange slår sig en smule. Vi har fjernet alt, der ...

Annonce

... kan vælte osv,. Der er nærmest ikke andet tilbage end møblerne, og dem kan vi jo ikke rigtig fjerne. Jeg har overvejet at købe et gitter og lukke noget af huset af, men synes måske også det virker lidt voldsomt? Kravlegården kan bruges en gang i mellem, men der kan han jo ikke bevæge sig så meget.

Det er 110% power eller at sove. Han kan overhovedet ikke slappe af i kroppen - medmindre han sover.

Jeg har ingen idé om, hvordan jeg skal hjælpe ham igennem alt det her, der sker, så han ikke er så ked af det?

Jeg føler mig virkelig presset og det gør mig virkelig ked af det, for det får mig til at føle mig som en dårlig mor.

Med venlig hilsen
Williams mor

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Min pige vil ikke spise

Hej Helen! Så er det blevet min tur til at skrive til dig:) Min pige, som...

Yoghurt produkter til baby

Kære Helen Vi er flere i mødregruppen, som er meget glade for de forskellige...

Dårlig søvn og stop af amning

At sove igennem

Hej Helen Min søn er nu blevet 6 måneder og jeg tænker, at det derfor er...

Aftensmad og natteroderi

Kære Helen. Tak for dine tidligere råd og vejledning. Jeg kunne godt bruge...

Annonce

Viden om børn:

Børnevaccinationsprogram

I Danmark har vi følgende børnevaccinations program, som anbefales af sundhedsmyndighederne:

3 mdr.: Difteri-tetanus-kighoste-polio- Hib 1 og PCV-1

5 mdr.: Difteri-tetanus-kighoste-polio- Hib 2 og PCV-2

12 mdr.: Difteri-tetanus-kighoste-polio- Hib 3 og PCV-3

15 mdr.: MFR 1

4 år.: MFR 2

5 år.: Difteri-tetanus-kighoste-polio revaccination

12 år.: MFR 2 og til piger HPV 1, 2 og 3 (MFR 2 til...

Læs mere i Babylex

Ærter

Fra 6 måneders alderen må barnet gerne få ærter. Ærter kan her koges til ærtemos og det samme kan gøres med andre bælgfrugter, som brune og hvide bønner, kigærter og linser.

Barnet optager bedst næring fra ærter og andre grøntsager, hvis de koges.

Fra 9-10 måneders alderen vil mange børn have stor glæde af at spise ærter, det er god træning for at øve pincetgreb og ærter kan fint gives sammen med rugbrød til frokost.

Ærter indeholder protein, samt...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Tak for altid lange og fyldestgørende svar.

Lone og Claus fra København