Brev:
Bør man sætte babyer op?
16. april 2019
Alder:
11 mdr.
Bør man sætte babyer op?
Hej Helen,
Jeg oplever at vuggestuen sætter min søn på 11 mdr. op, selvom han endnu ikke selv kan sætte sig op - han møver sig frem men kravler ikke endnu.
Jeg synes at have fået af vide, at man ikke bør sætte babyerne op, før de selv kan det - at de skal gøre deres rygge stærke ved at ligge på maven. Hvad er rigtigt at gøre?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
En mor