Ryste tur i barnevognen

14. april 2019

Kategori:
Alder:
4 mdr.

Ryste tur i barnevognen

Kære Helen

Tusind tak for dit sidste svar, det var som altid en stor hjælp :-)

Jeg har en bekymring som jeg gerne vil dele med dig, og høre dine tanker omkring.

Jeg var i dag ude at gå tur med barnevognen, det gør vi hver dag to gange om dagen, min søn elsker det, og sover så skønt, men i dag havde vi min mor med, og mormor skulle selvfølgelig have lov at skubbe barnevognen.

Vi plejer at gå samme tur på ca. 1 time hver gang, vi går stille og roligt, men i dag da mormor var med gik hun bare så ...

Annonce

... stærkt at turen kun tog en halv time. Hun fløj bare afsted hen over brosten og grusstier, og barnevognen rystede bare afsted, jeg bad hende flere gange sætte farten ned uden held. Da vi var næsten hjemme vågnede min søn med et skrig, og græd og græd bagefter, helt utrøstelig, hvilket han ikke plejer. Kan han have taget skade af alt det rysteri i barnevognen?

Synes det var rigtig ubehageligt, og bagefter har jeg haft rigtig dårlig samvittighed over at jeg ikke bare tog vognen fra hende :-(

Hilsen
Alex mor

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

27. marts 2024 | Amning | 3 mdr.

Ønsker at stoppe amning

Kære Helen. Jeg har suppleret amning med flaske fra min datter var ca. 5...

25. marts 2024 | Amning | 3 mdr.

Ammer mere nat end dag

Kære Helen Vi har en dejlig pige på 3 måneder, der vokser og trives rigtig...

24. marts 2024 | Sovevaner | 5 mdr.

Sove på maven - 5 måneder

Hej Helen Jeg skriver, fordi vores datter er begyndt at trille om på maven,...

18. marts 2024 | Udvikling | 5 mdr.

Baby støtter ikke på benene?

Kære Helen Min dreng er nu 5 måneder gammel og jeg undrer mig over, at han...

16. marts 2024 | Kost og ernæring | 5 mdr.

Spiser min datter nok?

Hej Helen Jeg har en datter, der er født den 22. september 2023, så hun er 5...

Annonce

Viden om børn:

Slik

Vær altid opmærksom på hvad I selv spiser. Barnet lærer af at se på jer og det I gør. Jeres vaner omkring slik, vil således smitte af på jeres barn.

Nogle tilbyder kun slik til festlige lejligheder, andre har en fast ugentlig slikdag. Der er ingen grund til at tilbyde jeres barn slik hver dag.

Babyer har heller ikke behov for slik og interesserer sig måske ligeså gerne for et sundere alternativ, som en brødskorpe eller et dejligt frisk bær.

Ifølge...

Læs mere i Babylex

Tvillingefødsel

Det er altid noget ganske særligt at få et barn, men at få to på en gang er noget helt specielt.

En tvillingefødsel skal helst foregå på en specialafdeling, fordi der ved fødsel af to børn er større risiko for komplikationer. Cirka halvdelen af alle tvillingegraviditeter bliver afsluttet med planlagt kejsersnit, og når du er i 36. graviditetsuge, vil du ofte få svar på, hvorvidt du kan føde vaginalt, eller om det anbefales, at du føder ved planlagt kejsersnit.

Man...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog til far - vær far med tillid, nærvær og respekt.

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen

Tusind tak for dit svar sidste gang med søvn-fase-skift-problemer. Tænk engang - det virker! Og nu har vi bøvlet i en hel måned med en træt lille pige, så det er bare så skønt at kunne lulle hende i søvn på en god måde. Plus - at du skrev det med perronen og sovetoget.

Tak,
fra forældrene til pige på 6 måneder