Brev:
Forslag til godnatbog
12. april 2019
Alder:
10 mdr.
Forslag til godnatbog
Hej Helen
Har du et forslag til en godnatbog til en baby på 10 mdr. Vi vil gerne begynde at indføre en lille godnatlæsning til putteritualet, men jeg kan kun finde bøger, som efter min mening er til lidt større børn.
Den skal helst være meget simpel med korte sætninger og være hård, så den ikke kan rives i stykker.
Med venlig hilsen
Maria