Brev:
Baby vil ikke spise nok af flaske
12. februar 2019
Alder:
2 mdr.
Baby vil ikke spise nok af flaske
Hej Helen.
Min søn på 11 uger, som er flaskebarn, har gennem de seneste 6 uge spist mindre og mindre (Ca. 500ml) om dagen. Der går bedst om natten hvor der er mørkt og stille i soveværelset, men om dagen går han fuldstændig “amok” når jeg forsøger ar give ham noget at drikke. Sundhedsplejerske og læge siger at jeg skal have is i maven, da han jo ellers virker både sund, rask og glad, men det er godt nok svært. Han tager fint på i vægt og vejer i dag 5900 gram og er 61cm lang (ved fødslen som var til termin 3300 gram og 50cm lang) Han melder sig kun sjældent til og selvom jeg lader gå ca. 4 timer mellem at jeg tilbyder ham mælk hjælper det ikke. Jeg har de rigtige suttehoveder, da han tager fint fra om natten og det er heller ikke refluks, da han bedst drikker når han ligger relativt fladt på ryggen.
Jeg er simpelt hen så bekymret og mangler virkelig at der er nogen som vil hjælpe mig og min mand, med et godt råd 😳
Lige nu er han forkølet og har lidt med luftvejene, som vi har været til lægen med. Men det er jo ikke det, da problemet allerede opstod kort efter ju!
Håber du kan hjælpe os!
Venlig hilsen
Louise