Brev:
Grød og modermælk
12. januar 2019
Alder:
4 mdr.
Grød og modermælk
Hej Helen,
Vi har nu læst et par steder at mange forældre begynder at give deres børn grød allerede fra de er 3-4 måneder gammel, hvilket vi ikke helt forstår.
Vores datter Uma bliver ammet af sin mor og det går virkelig godt med amningen. Vi troede faktisk først at hun skulle begynde på fast føde fra hun var ca. 5-6 måneder gammel eller fra hun kan sidde oprejst i en stol (og det kan Uma ikke endnu).
Skal vi supplere amningen med grød og hvis ja hvilken grød og hvordan?
Kærlig hilsen
Umas far