Brev:
Hvor sikres min datter nok søvn
10. januar 2019
Alder:
3 år, 7 mdr.
Hvor sikres min datter nok søvn
Hej Helen,
Min datter der fylder 4 år til juni skal grundet os forældres job stå op om morgenen, så vi kan komme ud af døren kl 7.20. Jeg kunne godt tænke mig, at vi står op kl 6, så der bliver tid til at hygge lidt, og at vi ikke bliver så stresset og presset på tiden - vi skal have det godt!
Udfordringen er at vores datter jf. Søvnskema over børns søvnbehov har brug for 11-12 timers søvn, men jeg kan ikke se, hvordan vi skal kunne få hende til at sove så tidligt, at hun får det antal timer. Har du et forslag til hvordan vi kan gøre det? Også i forhold til vores søn som skal starte i vuggestue samme sted som børnehaven, og som skal afsted på samme tid om morgenen. Jeg ønsker at børnene skal være veludhvilet og i trivsel.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
En mor