Brev:
Vågner om natten trods grød, vane?
6. december 2018
Alder:
5 mdr.
Vågner om natten trods grød, vane?
Hej Helen.
Min datter vågner fortsat mange gange i løbet af natten (3-5 gange). Jeg begyndte at give hende grød for nogle dage siden i håbet om at få noget mere nattesøvn og hun får da også spist lidt. Hun vågner bare stadig mange gange.
Nogle gange har jeg mistanke om, at hun faktisk bare har fået for vane at vågne, da hun (hvis jeg lader hende ligge), bare ligger og begynder at snakke. Tager jeg hende op vil hun gerne spise.
Kan det ske, at hun simpelthen har fået den vane at vågne uden grund? Har du et godt tip til at undgå det, hvis det altså er tilfældet?
Venlig hilsen
Julie