Brev:
Kræsen - hvordan undgå det?
5. december 2018
Alder:
3 år
Kræsen - hvordan undgå det?
Kære Helen
Min søn på 3 år er meget begrænset i forhold til, hvad han vil spise til aftensmad. Nogle gange vil han kun spise kartofler eller tomater. Tidligere var han altspisende i børnehaven, men han er også begyndt at være afvisende der.
Vi prøver på at lave børnevenlig mad, og han ser os spise meget forskellig mad. Vi prøver også på ikke at gøre et for stort nummer ud af hans spisevaner foran ham. Men har du et godt råd til, hvordan vi undgår, at han bliver kræsen?
På forhånd tak!
Hilsner
Anne