Brev:
Sure opstød
20. oktober 2018
Alder:
23 mdr.
Sure opstød
Hej Helen,
Min store dreng på knap 2 år, får meget let sure opstød. Jeg kan ikke finde ud af om vi kan gøre noget ved det eller om vi bør snakke med lægen om det.
Det sker oftest hvis vi tumler, vores problem er at det kommer meget let. Vi vil rigtig gerne tumle med ham og forsøger at få det passet ind. Men han er meget sensitiv overfor om han lige har spist, men kan meget let få opstød længe efter maden.
Jeg vil rigtig gerne finde en måde at tumle mere med ham på, men vi har oplevet en del gange at han faktisk har kastet en lille smule op.
Han er sådan set god nok til at holde det nede. Men vi kan hører det kommer hvis vi fjoler eller kilder ham.
Håber du har nogle tanker du kan dele med os omkring det.
Med venlig hilsen
Kris