Brev:
Yoghurt - hvornår?
18. september 2018
Alder:
6 mdr.
Yoghurt - hvornår?
Kære Helen
Tak for dine sidste svar :)
Hvornår må børn få yoghurt? Jeg troede egentlig først, at det var når de var et år, men jeg har set, at man i butikkerne kan købe yoghurt-smoothies til børn fra 6 måneder?
Tak for hjælpen!
Kærlig hilsen
Mor