Brev:
Mad - rejse
11. august 2018
Alder:
6 mdr.
Mad - rejse
Hej Helen.
Så har jeg lidt spørgsmål igen igen 😄
1: spisesituation. Vores dreng får nu 1/2 dl. Grød x 3 dagligt og 1 gang mos fugt/grøntsag. Er dette nok? Og får han nok jern?
Vi har ikke rigtig startet på kød. Har dog fået lidt ca 1-2 gange om ugen. Grød er en gang om dagen købe grød og der står der er jern mm i ?
2: Han går i seng kl. 18.30 og får 2 flasker 180 ml om natten. Nogle nætter kun x 1. Er det ok. Får ca 500 ml i dagtiden.
3: jeg skal på konference i 4 dage, så min mand klarer nætterne der mm. Vil vores søn blive mærket af jeg er væk?
Nogle gode råd til min mand om hvordan han skal gribe det an? Han vil prøve at følge mine nat rutiner.
God dag og tak fordi du altid har så gode råd
Hilsen