Brev:
Søvnbehov 7 måneder
7. august 2018
Alder:
7 mdr.
Søvnbehov 7 måneder
Hej Helen.
Tak for dit svar angående min søns søvnmønstre. Det var brugbart og jeg må nok prøve at acceptere, at det er nok søvn for ham.
Jeg skal så hører dig om, nu når han kun tager de 30-45 min. Ad gangen. Hvor mange gange tænker du jeg så skal lægge ham og med hvor mange timers mellemrum. Hvis han vågner ved 6 tiden og sover til nat kl 20.00. Jeg ved det er svært for dig at sige, for jeg skal jo kigge på ham og når han er træt så lægge ham. Jeg syntes dog til tider han er meget svær at læse, fordi han er så aktiv hele tiden og generelt glad. Dog viser han det tydeligt når han bliver ammet, så falder han næsten i søvn. Men det kunne bare være rart at have lidt at rette sig efter.
Vi står også og skal til Spanien her i september, min kæreste og jeg og mine forældre. Vi skal bo i en lejlighed og min søn kommer til at sove i en rejseseng på samme værelse som os. Jeg gruer dog lidt for hvordan hans middagslure bliver dernede. Vi har klapvogn med, og den kan han sagtens sove i når vi er ude. Dog tænker jeg igen, at han bare ikke kommer til at tage nogle lange lure dernede og at det er dumt at vi tager af sted. Der bliver jeg virkelig pylret. Men igen han tager jo heller ikke lange lure herhjemme.
Jeg kan bare mærke jeg bruger meget energi på at tænke hvordan hans rytme angående søvn bliver dernede. Håber du kan hjælpe mig lidt.
Hilsen