Brev:
Nye rutiner - 7 mdr.
19. maj 2018
Alder:
7 mdr.
Nye rutiner - 7 mdr.
Hej Helen.
Så skriver jeg igen. Endelig sover baby godt om natten. Det var en en lang kamp. Fra at være oppe 8 gange om natten. Er vi nu nede på to gang. Det er virkelig stort.
Nu hvor hun er blevet 7 måneder og virkelig er glad for mad, og jeg er stoppet med amning, er jeg i tvivl om vores rutiner og om hvornår jeg skal give flaske og give mere fast føde. Hun er en meget stort pige 10 kg. (Kan babyer blive for store mon?) Så hun spiser virkelig godt. Fortæller lige vores rutiner, så kan du fortælle om der er noget vi skal rette.
Vågner 6.30
Spiser havregrød eller øllebrød med frugtmos Kl 7
Kl 9 sover i 1-2 timer
Kl. 11.30 Spiser bondebrød med pålæg
Kl 14 får flaske 200 ml. Sover 1,5 -2 timer
Kl 16 får lidt frugt hvis hun vågner sent, får ingenting inden aftensmad
Kl 17 geøntsagsmos med kød, eller hvad vi får
Kl 18.30 lidt frugt eller smoothie
Kl 19.30 flaske 200 ml Og sover
Kl 23 flaske 200 ml
Kl 2 flaske 120 ml
Sover som regel indtil 6.30 hvor vi står op
Hilsen