Brev:
Sovetid
16. maj 2018
Alder:
19 mdr.
Sovetid
Hej Helen.
Tak for svar!
Lige et par opfølgende spørgsmål ;-)
I sidste uge sov Elliot først omkring kl 21.45, derfor har vi de sidste 3 dage begyndt soveritualet kl 21.30 hvorved han sov 21.45.
Vi påtænker at gøre dette i 7 dage før vi flytter starttidspunktet til 21.15. På den måde tager det ca 6 uger at nå til en sovetid der hedder kl 20 - tænker du, at det er lade sig gøreligt/fornuftigt på denne måde?
Han bliver vækket/vågner kl 7 fast og er da noget træt, vil jeg sige.
Han har aldrig været træt om eftermiddagen, og er aldrig faldet i søvn i bilen på vej hjem eller på sofaen når vi er kommet hjem.
Venlig hilsen
Eva.