Brev:
Jetlag og erstatning for letmælk?
16. maj 2018
Alder:
11 mdr.
Jetlag og erstatning for letmælk?
Kære Helen,
Så nærmer tiden hvor vi skal tilbage til DK og holde sommerferie. Jeg har fået planlagt 3 mdr, og det glæder jeg mig meget til ; specielt fordi min datter får masser af kvalitetstid sammen med mine forældre :)
Jeg vil først og fremmest høre hvad jeg kan gøre for at mindske ubehag i hendes øre, når vi letter og lander. Eller kommer hun overhovedet til at kunne føle ubehag endnu? (11 mdr)
Og så er der det med jetlag. Der er 6 timers forskel, dvs når kl er 15 i DK, er det sengetid kl 21 i Kina. Har du nogle gode råd til hvorfan jeg hjælper hende med at vænne sig til den danske tid? Hvad gør jeg om natten når hun vågner. Jeg skal vel ikke begynde at give hende havregrød? Jeg ammer stadig om natten, så er det det jeg skal gøre for at signalere at det stadig er nat?
Derudover, et bonus spørgsmål :) jeg kan ikke få frisk komælk i Kina, og du anbefaler at vi stille og roligt går igang med at tilbyde hende letmælk. Skal jeg i Kina fortsætte med MME? Hvis ja, er det så MME1 eller MME2?
På forhånd tak for hjælpen
Mange hilsner
Celines mor