Brev:
Søvn, babysvømning og bøger
10. marts 2018
Alder:
8 mdr.
Søvn, babysvømning og bøger
Kære Helen,
Tak for dit tidligere svar. Jeg kan nu putte hende i sengen uden at amme først. Dog skal jeg stadig være ved hendes side, hvilket pt er i orden for mig. Men er det noget du synes skal afvænnes? Dvs at hun skal kunne sove videre uden mig. Jeg har iagttaget at hun nogle gange vågner i sin søvn, åbner øjnene. Og hvis hun ser jeg er ved hendes side, så sover hun videre. Hvis jeg ikke er der, er hendes lur oftest kun på 30 min, hvilket slet ikke er nok for hende. Er jeg der, kan hun sove op til mellem1-2,5 time....
Hvordan gør jeg det bedst?
Derudover bonus spørgsmål. Fra tidligere svar opfordrede du baby svømning. Jeg har desværre ikke kunne finde noget i nærheden (tætteste på er 2 timers kørsel). Men jeg tænkte, som alternativ, mon vores badekar kan bruges??
I så fald, hvordan skal jeg starte? Hvor længe er babysvømning? Og hvad laver man med baby? Evt hvis du har nogle hjemmesider jeg kan læse om? Hun døjer som sagt med hudproblemer (eksem), så hvad gør jeg her for at undgå det blusser for meget op?
Slutteligt, jeg vil gerne læse bøger til hende. Både simple ord-bøger så hun lærer ord, men evt også en simpel godnathistorie, som kan bruges når hun bliver ældre også. Hvilke bøger kan du anbefale?
På forhånd mange tak for hjælpen! :)