Min penis klør
4. august 2008

Kategori:
Unge
Alder:
14 år
Min penis klør
Hej

Jeg vil gerne have svar på hvorfor min penis klør et par gange om dagen. Jeg kan kun se en rød plet, og det er den der klør... men klør jeg den, så piner det mig endnu mere at jeg ikke kan stoppe kløen.. men jeg er 14 år, og jeg har ikke haft samleje før..

Er det bare noget der sker i puberteten?

Anonym.

Annonce

Svar

Hej med dig

Jeg tør ikke sige, hvad det er for en rød plet du har fået og hvorfor det klør. Da du endnu ikke har været sammen med en pige, så bør der ikke være tale om en svampeinfektion eller andet.

Jeg vil i første omgang anbefale dig at købe en speciel sæbe beregnet til intimvask. Det kan du købe hos Matas eller på apoteket. Matas har f.eks. en sæbe der hedder ”Matas intimsæbe”. Det er vigtigt at du vasker dig dagligt og det kan være en god idé at bruge underbukser i bomuld, så huden bedre kan ånde.

Håber det vil hjælpe dig videre:o)

Med venlig hilsen

Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske

Netsundhedsplejerske.dk