Svar: Hvad kan jeg gøre for at blive højere?
25. juli 2004
Alder:
16 år
Hej med dig
Lige umiddelbart kan du ikke gøre noget for at blive højere. Vi ligner jo som regel vores forældre og hvis dine forældre ikke er særligt høje så er sandsynligheden for at du bliver høj ikke særligt stor.
Prøv at nyde dit udseende som du er, men kan godt være en flot pige, selv om man ikke har 'modelhøjde'. En pige der ranker ryggen og stråler af selvtillid og glæde ved sig selv er en flot pige.
Din højde give dig måske mulighed for at gå i højere sko og i det hel taget virke mere elegant.
Nyd dig selv som du er.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske