Svar: Middel mod talg?
19. juli 2004
Alder:
18 år
Hej med dig
Jeg kender desværre ikke til et præparat mod talg, så jeg kan ikke rågive dig specifikt omkring dette. Jeg synes dog at det ville være relevant at du spurgte på apoteket. Du kunne jo evt. spørge efter farmakologen, som ved det bedst, og høre om det er på recept, ellers har de måske noget andet du kan købe i håndkøb.
Under alle omstændigheder vil det være en god idé at du dagligt vasker dig godt med en sæbe til intimhygiejne. Der findes intimsæbe, også beregnet til mænd. Det kan købes på apoteket eller hos Matas.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske