Svar: Bumser på Penis
7. juli 2004
Alder:
16 år
Hej Thomas
Umiddelbart tror jeg der er tale om talgknopper, hvilket er normalt og helt ufarligt.
Sørg for at vaske dig dagligt og brug gerne en sæbe beregnet til intimvask. Det findes også til mænd og du kan købe sæbe på apoteket eller hos Matas.
Hvis det bliver værre, så synes jeg du skal bede om at få en tid hos lægen og lige blive tjekket. Selvom du synes det er vældig pinligt, så er det jo for lægen et arbejde og en dagligdags ting.
Fortsat held og lykke.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske