Svar: Hvor høj tror du jeg bliver?
9. juni 2004
Alder:
12 år
Hej med dig:o)
Det er meget svært for mig at sige hvor høj du bliver. Det afhænder blandt andet af om du er kommet i puberteten, om du f.eks. har fået menstruation?
På din skole er der også en sundhedsplejerske. Hun har din journal liggende fra du gik i de små klasser og her har hun tegnet din højde ind på en kurve.
Hvis jeg var dig ville jeg kigge forbi hendes kontor og spørge om du kan blive målt og om hun kan vise dig kurven og derudfra fortælle dig hvor høj du ca. bliver.
Forøvrigt vil jeg sige at du skal være stolt af din højde, også selv om nogen måske driller med at du er så høj. En høj pige er en flot pige, så husk at ranke ryggen:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske