Svar: Min penis klør
4. august 2008
Alder:
14 år
Hej med dig
Jeg tør ikke sige, hvad det er for en rød plet du har fået og hvorfor det klør. Da du endnu ikke har været sammen med en pige, så bør der ikke være tale om en svampeinfektion eller andet.
Jeg vil i første omgang anbefale dig at købe en speciel sæbe beregnet til intimvask. Det kan du købe hos Matas eller på apoteket. Matas har f.eks. en sæbe der hedder ”Matas intimsæbe”. Det er vigtigt at du vasker dig dagligt og det kan være en god idé at bruge underbukser i bomuld, så huden bedre kan ånde.
Håber det vil hjælpe dig videre:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske